niedziela, 6 kwietnia 2014

Nuda.

W sumie to kilka rzeczy się dzieje, ale jakoś nie mam weny żeby rozpisać się o tym wszystkim.

Z Newsów o tym całym blogu mogę powiedzieć że nie spodziewałem się że będzie tutaj ktokolwiek więcej niż Ja. A ostatecznie poznałem kilka osób, kilka najwyraźniej regularnie tu zagląda. Jest kilka komentarzy. Generalnie jak coś wrzucam to widzę jak rośnie ilość odsłon i to nie tylko ze stron statystycznych i indeksujących sieć.

Z rzeczy niezwiązanych z motoryzacją mogę powiedzieć że miałem ostatnio okazję pograć na gitarze. I to nie byle jakie pitu pitu czy inne Guitar Hero, tylko na prawdziwej elektrycznej gitarze, podpiętej do kompa przez przejściówkę na USB!

Tak! Są takie wynalazki a dostępne są wraz z opakowaniem gry Rocksmith! Kumpel miał problem z odpaleniem tego u siebie. Przyniósł to do mnie gdzie wszystko zadziałało. I tak spędziliśmy jakiś czas przed plazmą drażniąc sąsiadów nieudanymi próbami grania kawałków Beatlesów, Red Hot Chilli Pepers i innych.



Super zabawa, polecam do nauki z całego serca!

Co do Buczka. Oddany, remont zadatkowany. Czekam na efekty. Jutro podjadę zobaczyć jak tam to Panom idzie, i jak bardzo (nie)zgniłe jest wszystko.

Dziś dalej mam dyżur. Nakurwiam i nie śpię po weekendach ale mam nadzieję że za kolejną kwartalną premię zaopatrzę się w nowiutkie zderzaki, lampki, listwy, polakieruje maskę i zrobię to co trzeba w drugiej kolejności. Widzę w tym wszystkim wreszcie realną szanse na odbudowę i zrobienie tego tak jak się należy! Na cacy. Mam na dysku kilka inspiracji w jakim kierunku będzie szła przemiana brzydkiego kaczątka. Ale to wrzucę za kilka miesięcy kiedy będę się zastanawiał który mod zrobić jako pierwszy i w jaki sposób!

A tak dalej jeżdżę moim (chwilowo), zastępczym nieprestiżowym i nie eleganckim, za to bardzo dowcipnym i ekonomicznym Kaszlem! Dzięki za użyczenie!

No i zaktualizowałem sobie trochę trasę marzeń. Wzbogaciłem całość o kanał Elbląski i Połoniny.

Była to 41 notka,
żegna was Bebok, z blogspot, z GOP.
A teraz wracamy do studia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz