piątek, 31 stycznia 2014

Dziadowskie choróbsko!

http://hanula1950.blox.pl/admin/1310721,262146,21.html?556934
I stało się! Mnie nietykalnego, dopadło choróbsko! 38,5 st. To pewnie przez współlokatorkę i kumpla. W nich się wszystko ładnie inkubowało, dojrzewało a potem po zbudowaniu armii i osiągnięciu levelu zrobiło rajd na mnie! Tak. Właśnie tak to było.

Piszę żeby nie odzwyczaić się i nie zostawić miesięcznej pauzy. Generalnie zabieram się od tygodnia za wpis, ale nie mam czasu a częściej chęci, bo kijowo się czuje już od jakiegoś czasu. Ale teraz po prostu nie jestem w stanie (już całkiem) oddychać -_-. Kiedy będzie mi trochę lepiej zrobię taki wrzut, że masakra! Nie jest tajemnicą że przeglądam sobie profile na różnych portalach towarzyskich. W życiu bym się nie spodziewał że osobliwości, ludzi bardziej niż modnych lub niesamowicie zbuntowanych jest aż tyle! Właściwie chodzi mi o damskie profile. Co za fotki i opisy przeczytałem! Masakra. Wszystko uda mi się może jakoś kiedyś podsumować, sklasyfikować, jak będę w troszkę lepszej kondycji.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz